Нямам представа дали и колко хора ще дойдат на площада утре на протест.

Просто искам да напомня, че без никаква организация преди много дни хората излязоха силно разгневени. Защото дълго време и много хора ги гневиха.

Малко преди това, някакви депутати се смяха вътре, като чуха протест.

Минаха доста дни.

През тези дни се случиха различни неща.
Докато вътре си играеха на махленски разправии, по стар  навик партийните редове се се докараха по криволичещи пътечки на екскурзионно пътешествие.

Аз лично нямам никакви различни мотиви от тези, които ме разгневиха в първия ден, на 14 юни.
И ще помоля никой да не говори от мое име.
Който кара туристи, принудени от нужда в София, за да омаже протеста върши грях.
Който съзнава и участва в организирането на подобна мерзост – непростим грях.
Така че аз доброволно, безплатно и без никаква принуда ще видя с кого можем да се погледнем в очите утре.

Парчето хляб…никога не е дребнавост, парчето хляб е нещо свято, то е живот и поезия.
Но обедът с печена гъска, с целтингско вино и торта с крем, когато домакинята сияе и си въобразява, че за два часа ме е откъснала от делничното ми съществуване е вече дребнавост и двойно по-голяма дребнавост, поради убеждението, с което тя го върши.
Теодор Фонтане

Докато момчетата с власт се биеха вътре по някакви особени причини, имахме свободата да им го казваме вън.
Няма никаква причина, дори да са ни довели гости, това да попречи да погледнем доведените в очите.
Знае ли се, аз не съм сигурна на кого ще повярват.
Съдейки по опита от огранизираното посещение преди.
А на площада се надявам повечето хората да излязат не за яхнията, а заради задължението да останем хора.
1